Wednesday, July 1, 2009

Taraaaaa...

Salam...
Seronok ke ade blog nie? ehe...soklan sengal x? pd aku terpulang
la pd korang, pd aku mmg sonok bc blog org, aku leh abiskan
masa yg agak lama dok bertepek kt blog yg aku suke la ofkos,
aha nnti aku senaraikan blog2 pebret aku...tungguuuu.

Sebelum dipjgkan citer, aku mmg da lama memblog,
tp disebabkan malas, blog slalu bersawang
x di updet, ehe since 2006 da ader blog nyer,
kt WordPress ade, blogspot ofkos, tp tu la kan,
kalo rajin + usaha + kreatif = LUMAYAN $$$

Aha...korang pn tau kan...memblog ni mmg leh
wat DUIT, tp korang kene rajin la yer...
kalo maleh cam aku, xyah brangan la yer...

Ok la yer...
pd kengkwn yg singgah skejap di sini,
aku ucapkan
SELAMAT DATANG
&
Terima Kasih...
Sudi2 la dtg menjenguk yer...
nnti akan ku muatkan cter2 & perkongsian yg
boleh dikongsikan dgn sumer2 kt dlm nie yer...
RESIPI cek mon pn ader...(aku malas masak)
tp aku rajin makan...xoxo & rajin tlg mak aku kt dapor.

Yeehaa smoga aku bersemangat utk updet bingkisan ku ini...


Yoshhh...chayok chayok

;-)

Syg => SF




No comments:

Post a Comment